nazwa dokumentu: Burmistrz Brzostku ogłasza przetarg na wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach w Gminie Brzostek

Zamawiający:

Gmina Brzostek                                                                                       Brzostek, 17. 09. 2015 r. 

ul. Rynek 1

39-230 Brzostek

Znak sprawy: IZP.271.8.2015

 

 

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ  OFERTY

 

 

Gmina Brzostek, działając na podstawie art. 92 ust. 2  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku poz. 907 z póź. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp,  zawiadamia, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie:

„Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek”

jako najkorzystniejsza wybrana została oferta nr 2  złożona przez:

EUROVIA POLSKA Spółka Akcyjna

Bielany Wrocławskie

ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce

Wartość wybranej oferty brutto: 359 166,74 zł

Termin wykonania zamówienia: 30.10.2015 r.

Wykonawca spełnia warunki zawarte w specyfikacji, natomiast oferta wybrana została zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, którymi były: cena i gwarancja jakości.

 

Lista Wykonawców, którzy złożyli oferty  w postępowaniu:

 

Nr oferty

Nazwa (firma)

i adres wykonawcy

Cena brutto

Gwarancja jakości

Termin realizacji zamówienia

Punktacja przyznana ofercie
w kryterium cena (95%)

Punktacja przyznana ofercie w kryterium gwarancja jakości (5%)

Łączna ilość punktów przyznanych ofercie

 

1.

 

Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna

39-200 Dębica

ul. Drogowców 1

 

360 470,55 zł

 

 

 

60 miesięcy

 

 

 

30.10.2015r.

94,66 pkt

0 pkt

94,66 pkt

 

2.

 

EUROVIA POLSKA S.A.

Bielany Wrocławskie

ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce

 

359 166,74 zł

 

 

 

 

 

60 miesięcy

 

 

 

 

30.10.2015r.

95,00 pkt

0 pkt

95,00 pkt

 

3.

 

ROAD SYSTEMS S.C.

Jacek Niedojadło

33-156 Skrzyszów 15

408 000,07 zł

 

 

60 miesięcy

 

 

30.10.2015r.

83,63 pkt

0 pkt

83,63 pkt

 

4.

 

Miejskie Przedsiębiorstwo Dróg i Mostów Sp. z o.o.

ul. Rejtana 6,

35-310 Rzeszów

494 123,12 zł

 

 

60 miesięcy

 

 

30.10.2015r.

69,05 pkt

0 pkt

69,05 pkt

 

 

Liczba punktów w kryterium „cena ofertowa” została obliczona wg następującego wzoru:

C = Cn/Co * 95

 

 

  C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena ofertowa”

  Cn – cena brutto oferty najtańszej

  Co – cena brutto ocenianej oferty

 

Liczba punktów w kryterium „gwarancja jakości”.

Oferty otrzymają punkty liczone w następujący sposób :

- oferta z terminem gwarancji 60 miesięcy – 0 pkt

- oferta z terminem gwarancji 72 miesiące – 2 pkt

- oferta z terminem gwarancji 84 miesiące – 3 pkt

- oferta z terminem gwarancji 96 miesięcy – 5 pkt

Minimalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy, jego oferta zostanie odrzucona na podst. art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 96 miesięcy w kryterium „gwarancja jakości” otrzyma 5 pkt.

Liczba punktów każdej z ocenianych ofert obliczona została wg wzoru:

Lp = C + G

Lp – łączna liczba punktów przyznana ofercie,

C – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „cena ofertowa”,

G – liczba punktów przyznana ofercie w oparciu o kryterium „gwarancja jakości”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Burmistrz Brzostku

Wojciech Staniszewski

 

 

 

 

 


IZP.271.8.2015                                                                                                                          Brzostek, 28.08.2015 r.

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Brzostek: Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek
Numer ogłoszenia: 223182 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzostek , Rynek 1, 39-230 Brzostek, woj. podkarpackie, tel. 14 680 30 26, faks 14 680 30 25.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipbrzostek.mserwer.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i lokalnych w Gminie Brzostek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji pn. WYKONANIE NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH NA DROGACH GMINNYCH I LOKALNYCH W GMINIE BRZOSTEK, obejmującej następujące zadania: Zadanie nr 1: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze gminnej Siedliska -Bogusz Huta w m. Siedliska-Bogusz W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 2 214,00m2 (540,00mb x 4,10mb) 2) podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 20cm - 2 214,00m2 (540,00mb x 4,10mb) 3) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 15 cm 2 160,00m2 (540,00mb x 4,00mb) 4) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1 674,00m2 (540,00mb x 3,10mb) 5) skropienie nawierzchni bitumicznej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1 674,00m2 (540,00mb x 3,10mb) 6) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 620,00m2 (540,00mb x 3,00mb) 7) oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem (0,15mx540,00mbx2=162,00m2) 8) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) - 540,00m2 (540,00mb x 2 x 0,5mb) Zadanie nr 2: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze wewnętrznej Gorzejowa Berdechów - w m. Gorzejowa. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 1 799,90m2 (439,00mb x 4,10mb) 2) podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 5cm - 1 799,90m2 (439,00mb x 4,10mb) 3) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 15 cm - 1 756,00m2 (439,00mb x 4,00mb) 4) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm - 1 360,90m2 (439,00x3,10mb) 5) skropienie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1 360,90m2 (439,00x3,10mb) 6) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1 317,00m2 (439,00x3,00mb) 7) oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem 131,70m2 (0,15mx439,00mbx2=131,70m2) 8) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) - 439,00m2 (439,00mbx 0,5mb x 2) Zadanie nr 3: Wykonanie nawierzchni bitumicznej na drodze wewnętrznej Skurowa Kowiory - w m. Skurowa. W skład zamówienia wchodzi następujący zakres rzeczowy: 1) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie, kategoria gruntu II-VI - 1 701,00m2 (486,00mb x 3,50mb) 2) podbudowy z kruszyw naturalnych warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 5cm - 1 340,50m2 (383,00mb x 3,50mb) 3) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu - 15 cm - 1 652,40m2 (486,00mb x 3,40mb) 4) warstwa wiążąca z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm -1 263,60m2 (486,00x2,60mb) 5) skropienie warstwy wiążącej z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych emulsją asfaltową - 1 263,60m2 (486,00x2,60mb) 6) warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubość warstwy po zagęszczeniu 4cm - 1215,00m2 (486,00x2,50mb) 7) oblanie krawędzi bitumicznych asfaltem 145,80m2 (0,15mx486,00mbx2=145,80m2) 8) podbudowy z kruszyw łamanych warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm (pobocza) - 486,00m2 (486,00mbx 0,5mb x 2) 9) odmulenie rowu na odcinku 320mb wg wskazania z wywozem urobku na odcinku 1km (320mbx0,40mx0,40m=51,20m3,.

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

·         Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·          

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, iż posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali (zakończyli) roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. wykonali 2 roboty w tym jedna o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto, polegające na remoncie, przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie nr 5 do SIWZ (wykaz robót) należy podać ich przedmiot, daty i miejsca wykonania, podmioty, na rzecz których roboty budowlane były wykonywane oraz załączyć dowody np. poświadczenia określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest mowa powyżej.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, że dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    złożą oświadczenie, że posiadają potencjał ekonomiczny i finansowy pozwalający na wykonanie przedmiotu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykonali 2 roboty w tym jedna o wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto, polegające na remoncie, przebudowie lub budowie dróg o nawierzchni z masy mineralno- bitumicznej, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie nr 5 do SIWZ (wykaz robót) należy podać ich przedmiot, daty i miejsca wykonania, podmioty, na rzecz których roboty budowlane były wykonywane oraz załączyć dowody np. poświadczenia określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których jest mowa powyżej.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

·         1 - Cena - 95

·         2 - Gwarancja jakości - 5

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany umowy zgodnie z art.144 ustawy w tym także w zakresie postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia następujących warunków: 1. Warunki istotne, w szczególności 1) zmiana terminu wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku skrócenia terminu realizacji inwestycji oraz przedłużenia w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawozdań, dokonywanie odbiorów, w szczególności: wiatr uniemożliwiający prace maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, opady deszczu trwające bez przerwy co najmniej 4 dni robocze itp. d) odmiennych od przyjętych w dokumentacji warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; e) przedłużenia terminu realizacji umowy podstawowej w wyniku udzielenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, f) wystąpienie okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 2) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez te organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. 3) Zmiany podwykonawców 4) Zmiany technologiczne w szczególności: a) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy niezastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu; b) odmienne niż przyjęte w dokumentacji warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji i urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach technologicznych lub materiałowych; c) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 5) Zmiany wynikające z konieczności poprawiania omyłek i błędów projektowania inwestycji 6) Zmiana umowy może nastąpić, po ewentualnych urzędowych zmianach w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmianach podatku VAT. 2. Warunki nieistotne, w szczególności: 1) wystąpienie omyłek pisarskich i rachunkowych; 2) zmiany formy organizacyjnej Wykonawcy (przekształcenie itp.); 3) zmiany osób nadzorujących wykonanie przedmiotu umowy; 4) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 5) zmiana ustawowej stawki podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie ulegnie zmianie w ten sposób, że do wynagrodzenia netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów; 6) inne, które w sposób istotny nie będą ingerować w przedmiot umowy. 3. Wszelkie zmiany umowy będą dokonywane w postaci pisemnych aneksów podpisanych przez obie strony pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipbrzostek.mserwer.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzostku - biuro nr 4, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Brzostku - sekretariat, ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

                                                                                                          Burmistrz Brzostku

                                                                                                          Wojciech Staniszewski

Do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Specyfikacje techniczne

Przedmiar robót

 

 

 

 
informacje wprowadził:Grzegorz Kudacz
data dodania: 17 Września 2015
data modyfikacji: /
data wyworzenia: / 28 Sierpnia 2015